EARTH without ART is just ´EH´

søndag 22. april 2012

Budapest 2012

City Park i Budapest. Det var en herlig følelse å få oppleve vårtegn i mars!
http://budapest-tourist-information.com/2011/02/26/budapest-parks-and-gardens/
Tivoli i Budapest.

2 surikatter poserer foran kamera i dyreparken.

http://www.zoobudapest.com/english
Her måtte jeg bare forsterke den fantastiske rosa fargen til flamingoen, og omgivelsene i dyrehagen var så triste at det gjør ingenting å dekke de i gråtoner.



Te - cafe i Budapest. Interiøret var i sterke farger og dekt med bilder og gjenstander inspirert av  indianer - kulturen. Menyen bestod av over 100 sorter te, og jeg kjøpte med meg en pose med Red Tiger - te, som smakte fantastisk godt da jeg kom hjem igjen til kalde Norge.

onsdag 29. februar 2012

Skisser februar 2012

Blyant-tegning av en "bjørn".


Hungan
En klovn, som ble til en zombie, som ble til en jente...

lørdag 4. februar 2012

2005yu55 Collage


Denne laget jeg ut av kroki-skisser fra en time med Tegneserieklassa på Bjerkely i november 2011. Prøvde ut forskjellige teknikker med spray-bokser, kritt, penn og acryl-maling som jeg til slutt satte samme til denne komposisjonen.

torsdag 2. februar 2012

Skisser Januar 2012




Har som mål og tegne minst en tegning hver dag, og her er et par skisser fra måneden som har gått. Noe er personlig, noe er på gøy og noe er inspirert fra andre.