Denne bloggen skal fungere som et vindu inn til hvem jeg er og hva jeg finner interessant å bruke tiden på. Målet med bloggen er å publisere egne striper og andre arbeid jeg jobber med. Jeg setter pris på alle som bidrar med kommentarer, ideer og tanker til bloggen min, og jeg er åpen for oppdrag innen det visuelle. God fornøyelse. :)
EARTH without ART is just ´EH´
mandag 16. desember 2013
15 desember
Drit flaut at jeg glemte å legge ut denne her. Nå må jeg stå på, skal nissen klare å komme seg gjennom ruta si..
torsdag 12. desember 2013
mandag 9. desember 2013
søndag 8. desember 2013
8 desember
Da jeg startet dette prosjektet så visste jeg at en av stripene måtte være inspirert av Nightmare before Christmas, men det var så mange muligheter at jeg gikk alldeles i stå. Dette ble det ferdige resultatet og jeg synes den ble litt arti jeg da :)
lørdag 7. desember 2013
fredag 6. desember 2013
6 desember
Husker sommeren 1999 da fritiden gikk til å spille Tekken 3 sammen med venner. Det var før man hadde jobb, barn og hus å ta hensyn til..
torsdag 5. desember 2013
onsdag 4. desember 2013
tirsdag 3. desember 2013
3 desember
3 desember er her, og jeg griper muligheten til å hilse på en gammel tv-helt. Noen flere som husker Streken??
søndag 1. desember 2013
2 desember
Jepp, jeg har bursdag, og det samme har Britney Spears ( har jeg fått høre siden 2000, da "Ooops, I did it again", gikk som en farsott på radio og tv".)
Gøy og bli 33!!
Abonner på:
Innlegg (Atom)

'




