EARTH without ART is just ´EH´

søndag 17. november 2013

Tidenes dagen derpå...


I dag våknet jeg opp etter et hyggelig lag med venner, og som på de fleste blåmandager (søndag) kunne jeg merke på kroppen at den var litt i ulage.Tidligere har jeg brukt denne selvpåskyldte tilstanden som unnskyldning for å holde meg på sofaen, langt unna praktiske oppgaver, men i dag fantes ingen grunn god nok til å forsømme oppdraget med å hente bilen min. Mens jeg tredde på meg skoene og strammet skjerfet ekstra godt rundt halsen, forbannet jeg meg selv for å være en så lovlydig samfunnsborger som lot bilen stå igjen 1,2 mil hjemmefra. Jeg tok farvel med mine kjære, også bar det i vei. Det tar ca 2 timer å gå 1,2 mil og som en klapp på skulderen laget jeg denne da jeg kom hjem. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar